söndag 6 januari 2013

Grått och färgglädje

Dagens tema borde vara grått. Grått ute och gråtrist att inte känna sig bra.
För att förstärka känslan har försökt att sy kläder - i grå trikå. Det har gått så där :(
Jag blir ledsen av att se mina mått och när sedan den nya coverlockmaskinen inte gjorde som jag ville gav jag upp. Kanske går det bättre i morgon. För att muntra upp mig så sydde jag riktigt färgglada omslag till min och min kollegas jobbkalendrar. Kanske inte så svårt att gissa vilken som är min.
 
 
 
I morgon är det jobbdags igen - jag fattar inte hur helgen kan gå så fort.
Dessutom fem dagar, jag tyckte det var alldeles lagom med tre :)

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga färgklickar i den grå dagen!! Skickar även en hög med krya på dig kramar!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Grått ska motas bort med färg! Vilka härliga kalendrar du och kollegan har att glädjas åt framöver! Kramar Ullis

    SvaraRadera